Oct 21, 2021, 06:11 am

News:

Welkom op Spelhobby.nl, dé site in het Nederlandse taalgebied voor alles wat met spellen te maken heeft.

Artikelen schrijven voor Spelhobby

Started by Lionhammer, Mar 15, 2020, 15:06 pm

Previous topic - Next topic

Roland

Er is al zoveel content te vinden online. Persoonlijk zou ik als beginner vooral meer hebben aan een verzameling van deze content dan nog een geschreven of video stuk. Beide ondersteunen elkaar ook of iedereen heeft een eugen voorkeur natuurlijk.

Warhammer 40K Adventures of a Noob
Blogging about my (re)entry to the great hobby of miniature gaming.

Inquisitor Constantine

Hm.... mooi idee. Zo'n database/linkpage zou het goed doen op de Mainsite.

Jeroen zou deze laten herbouwen, helaas hoor ik weinig over hoe het daarmee staat.

Lionhammer

Quote from: Inquisitor Constantine on Sep 30, 2021, 21:46 pmHm.... mooi idee. Zo'n database/linkpage zou het goed doen op de Mainsite.

Jeroen zou deze laten herbouwen, helaas hoor ik weinig over hoe het daarmee staat.

Hopelijk dat het dit jaar nog komt.

Roland

Oct 03, 2021, 01:39 am #18 Last Edit: Oct 03, 2021, 01:42 am by Roland
Ligt aan hoe hoog de ambitie is denk ik. Zelf denk ik dat 'n website dus meer gericht mag zijn op landingspagina's met mooie verzamel content. Hier en daar een blogje als iemand enthousist is maar vooral doorverwijzen naar het forum.

Simpel wordpress websiteje dus. Bij strato in 5 min opgezet. En met avondje verder inrichten staat hij wel. Althans meer werk heeft mijn blog me ook niet gekost om het te laten lopen. Hard part is content erop zetten. Dat kost wel echt tijd.

Warhammer 40K Adventures of a Noob
Blogging about my (re)entry to the great hobby of miniature gaming.