Jan 25, 2021, 15:58 pm

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

Artikelen schrijven voor Spelhobby

Started by Lionhammer, Mar 15, 2020, 15:06 pm

Previous topic - Next topic

Lionhammer

Ik ben benieuwd of er plannen zijn om nog meer nieuws en dergelijke te publiceren voor Spelhobby, maar ook of jullie nog steeds op zoek zijn naar mensen die erin willen participeren.
Wat zoeken jullie voor schrijvers en welke onderwerpen zijn toegestaan?

Aragorn

Sorry voor het late antwoord en bedankt voor je vraag.

Het antwoord is JA. Wij zijn zeker nog op zoek naar schrijvers voor artikelen. Denk hierbij aan:

- Spelbeschrijvingen zoals er nu al een paar op de website staan.
- Nieuwsberichten over van alles wat met spellen te maken heeft.

In principe zijn alle spelgerelateerde onderwerpen toegestaan.

Mochten er mensen zijn die op reguliere basis voor ons willen schrijven, dan kunnen deze mensen zich nog altijd aanmelden bij mij.
In GOD we trust. All others we monitor

Lionhammer

Quote from: Aragorn on Mar 17, 2020, 16:13 pmSorry voor het late antwoord en bedankt voor je vraag.

Het antwoord is JA. Wij zijn zeker nog op zoek naar schrijvers voor artikelen. Denk hierbij aan:

- Spelbeschrijvingen zoals er nu al een paar op de website staan.
- Nieuwsberichten over van alles wat met spellen te maken heeft.

In principe zijn alle spelgerelateerde onderwerpen toegestaan.

Mochten er mensen zijn die op reguliere basis voor ons willen schrijven, dan kunnen deze mensen zich nog altijd aanmelden bij mij.

Bedankt. Ik wil wel zoiets doen voor boordspellen en Magic :D .
Zijn er dan ook bepaalde eisen waar ik als schrijver aan moet voldoen?

Aragorn

Hier zijn geen zware eisen aan verbonden. Ik zou je willen vragen om een spelomschrijving te maken. Je kunt hiervoor een formulier vinden op de mainsite onder Spellen.

Lionhammer

Quote from: Aragorn on Mar 23, 2020, 08:55 amHier zijn geen zware eisen aan verbonden. Ik zou je willen vragen om een spelomschrijving te maken. Je kunt hiervoor een formulier vinden op de mainsite onder Spellen.
Heb ik al net gedaan 8) .

Inquisitor Constantine

Hm... ik zie niets. Heb je het goed opgeslagen?

Lionhammer

Quote from: Inquisitor Constantine on Mar 24, 2020, 13:03 pmHm... ik zie niets. Heb je het goed opgeslagen?
Dat had ik inderdaad gedaan.

Lionhammer

Ik heb het vandaag nog een keer gedaan en hopelijk dat het nu wel werkt.

Inquisitor Constantine

Ik zie hem nog steeds niet verschijnen. Kan me het artikel anders pb'en of per mail sturen?

Aragorn

Ik kan de spellen nu wel zien. Ik ga deze reviewen en plaatsen. Dank je wel voor het schrijven.

Inquisitor Constantine

Ah, nu zie ik ze ook, alleen op een andere plek dan verwacht.

Bedankt voor de bijdragen!

Lionhammer

Quote from: Inquisitor Constantine on Apr 13, 2020, 19:41 pmIk zie hem nog steeds niet verschijnen. Kan me het artikel anders pb'en of per mail sturen?
Vreemd. Had het echt allemaal hier ingevuld.

Inquisitor Constantine

Klopt... e.e.a. zit wat dieper verstopt in het programma, schijnbaar moeten we de nieuwe site nog even leren kennen.

Aragorn is er nu mee bezig.

Arloid

Jongens wanneer komt de spel review online? Ik heb immers wel zin om wat op hobby gebied te lezen.  :)  :P