Aug 10, 2022, 14:48 pm

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

5 jaar 9th Age, originele versie online gezet

Started by Lionhammer, Mar 16, 2020, 16:30 pm

Previous topic - Next topic

Lionhammer

Mar 16, 2020, 16:30 pm Last Edit: Sep 04, 2021, 14:25 pm by Lionhammer
Voor alle R&F spelers die nog steeds spelen; gefeliciteerd met het bestaan van 5 jaar 5th Age.
Ondanks dat ik het zelf niet meer spel heb ik toch nog een iets leuks voor de mensen die de originele versie van de wargame willen spelen. Ik heb de files die op mijn computer stonden op mijn Deviantart page gezet voor het kijken en downloaden. Ik heb dit gedaan voor de mensen die het missen en toch weer willen spelen, samen met het behouden van de legacy van de wargame.

Basic rulebooks
1.1 Rulebook
1.1 paths of Magic

1.1 Armybooks
Beast Herds
Daemon Legions
Dread Elves
Dwarven Holds
Empire of Sonnstahl
Highborn Elves
Infernal Dwarves
Kingdom of Equitaine
Ogre Khans
Orcs and Goblins
Saurian Ancients
Sylvan Elves
The Vermin Swarm
Undying Dynasties
Vampire Covenant
Warriors of the Dark Gods

bas_2312

Grappig om zo eens door te bladeren. Orcs zijn eigenlijk niet heel erg veel veranderd als je dit zo vergelijkt met de nieuwste versie.

Lionhammer

Quote from: bas_2312 on Mar 16, 2020, 17:31 pmGrappig om zo eens door te bladeren. Orcs zijn eigenlijk niet heel erg veel veranderd als je dit zo vergelijkt met de nieuwste versie.
Het zijn vooral regels en namen (ook van de eerst genoemde) die veranderd zijn.
Ik ga even de eerste post editen zodat alles makkelijk te vinden is.

Pellegrim

Inderdaad leuk om doorheen te bladeren!

Net even grondig kapot geschoten door een Cuatl meester met Pyromancy ... even de brandplekken verzorgen .. auauau

Lionhammer

Quote from: Pellegrim on May 24, 2020, 18:17 pmInderdaad leuk om doorheen te bladeren!

Net even grondig kapot geschoten door een Cuatl meester met Pyromancy ... even de brandplekken verzorgen .. auauau

Oei, dat klinkt als veel meer dan alleen 3de graads brandwonden :O. Flamable I guess?

And You're welcome.