Jan 25, 2021, 14:37 pm

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

Foto uploaden in plaats van URL

Started by Lionhammer, Mar 17, 2020, 13:01 pm

Previous topic - Next topic

Lionhammer

Omdat steeds meer andere social media zoals Discord het toestaan dat je gewoon plaatjes direct kan uploaden ben ik benieuwd of Spelhobby dat ook gaat doen, vooral na de gedoe rondom Photobucket :o . Nu moet ik vaak van een image een url maken en dat lukt niet altijd (alleen zwart beeld of de url werkt niet).

BorkBork

idd,  foto's plaatsen is niet bepaald ideaal.  Zeker omdat veel hosting sites (althans diegene die ik gebruikte) ook niet meer werken

Inquisitor Constantine

Ik werk zelf gewoon via Facebook.

Voorlopig zijn er geen plannen om plaatjes zelf te hosten. Er zijn nog teveel dingen die eerst goed moeten werken, en daarnaast is het ook gewoon een geldkwestie: plaatjes nemen ruimte in, en ruimte kost geld.

Leftblank

Is jammer. Ik probeerde net voor het eerst een plaatje van mijn telefoon te uploaden. Zelfde als op FB. Lukte hier niet, net iets te groot. Je moet ruimere mogelijkheden geven, een deel van de hobby is plaatjes delen. Als je dat heel erg beperkt marginaliseer je nog verder, vrees ik.