Jun 05, 2020, 11:29 am

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

Wat ben jij aan het schilderen?

Started by Aerendar Valandil, Mar 19, 2020, 23:12 pm

Previous topic - Next topic

Aerendar Valandil

* Een setje scififiguren van Infinity Battleground, een skirmishgame op basis van een RPG van White Wolf. Niet de beste figuren, maar leuk, en prettig om even wat anders te doen.

* Warcry Untamed Beasts

* 35+ landwehr Piekeniere + een kanon voor een Sharp Prectice Event voor de club.

* Laatste twee figuren van een doos Empire Soldiers, geschilderd als een kleine eenheid halberdiers en een handvol swordsmen.

Duncan McDane

De Monster March challenge en wat leftovers op de schildertafel, o.a. een Harlequin Foot Knight en wat beestenspul. Los spul dus, om de mojo terug te krijgen.

Aerendar Valandil

Eigenaardig genoeg werd ik door een dwangmaatregel weer aan de schildertafel geduwd. Die piekenieren moesten, voor een Sharp Practice-event dat niet doorging. Ik heb het weer te pakken, en verder is er buiten mijn werk toch niet zo veel te doen.

Duncan McDane

Meer tijd/gelegendheid om te kwasten, altijd goed.

Miniaturenschilder

Ik heb per ongeluk 40 goblins, 10 squigs, een giant cave squig, Skragrott the Loonking en een loonboss gekocht. :/

Aerendar Valandil

Mar 22, 2020, 11:18 am #5 Last Edit: Mar 22, 2020, 11:32 am by Aerendar Valandil
Een ongeluk zit in een klein hoekje.  ;D

Inmiddels begonnen aan het oplappen van een setje saga-vikings/saksen. Was goedkoop, is niet al te best geschilderd en gedipt, maar goed te doen als halffabrikaat. Scheelt me veel werk: vooral tidying up. Eens kijken wat ik met de schilden ga doen, misschien wel plakkertjes kopen van LBM-studio's. Als ik het setje heb opgedoft, beslis ik of het me dat waard is.

Ik ben niet zo best in grote aantallen, bij nieuwe figuren vind ik dat ik het echt mooi moet doen, en vind ik het gauw zonde als ik tempo maak. Projecten duren bij mij daarom vaak eeuwen. Dit is een oplossing.