Jun 05, 2020, 13:45 pm

News:

Welkom op Spelhobby.nl, dé site in het Nederlandse taalgebied voor alles wat met spellen te maken heeft.

Figure Painting Magazine

Started by magicarnold, Apr 05, 2020, 13:51 pm

Previous topic - Next topic

magicarnold

Mark goodwin heeft het volgende bericht in een facebook groep geplaatst.
Kan het niet delen dus copy/past actie gedaan.

"Figure Painting Magazine decided today to make their entire back issue catalog available via google drive and I can say the content in here is worth a few coins so it's super nice that they offered this."

https://t.co/xfKyMTdFkb
"The rhythm isn't a call to arms, but a signal that the Goblins have made a new enemy" - Elvish Observer

"God is dead" Nietzsche- 1886
"Nietzsche is dead" God- 1900

Quote from: LoDwww.magicarnoldsolliciteertnaareendirecteenonomkeerbareban.nl

Duncan McDane

Hm, maximum aantal downloads ( tijdelijk? ) bereikt. Probeer het straks nog wel even, dank voor de tip.  :)

Arloid

Klinkt een beetje ouderwets maar ik wordt altijd een beetje huiverig van dit soort letter soep links...dat de bron niet gegeven kan worden wekt enkel nog meer argwaan.

magicarnold

Quote from: Arloid on Apr 05, 2020, 18:52 pmKlinkt een beetje ouderwets maar ik wordt altijd een beetje huiverig van dit soort letter soep links...dat de bron niet gegeven kan worden wekt enkel nog meer argwaan.

Hummm.. snap ik....  maar ik kan je zeggen dat de link naar een lijst met 51 pdf magazines van FPM leid... ik heb geen gekke berichten gekregen.

Dit is de url van de google drive

https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1J8DcOhPPY_bsV4DC3z8a1OJUJr5lnxih?usp=drive_open
"The rhythm isn't a call to arms, but a signal that the Goblins have made a new enemy" - Elvish Observer

Arloid

Ik heb even gekeken en Figure Painting Magazine heeft gewoon een algemeen facebook bericht op hun pagina gezet met de download links. Excuus voor de argwaan, het is tegenwoordig vrij makkelijk om digitaal mensen op te lichten of jezelf goedwillend voor te doen.

magicarnold

Quote from: Arloid on Apr 05, 2020, 20:57 pmIk heb even gekeken en Figure Painting Magazine heeft gewoon een algemeen facebook bericht op hun pagina gezet met de download links. Excuus voor de argwaan, het is tegenwoordig vrij makkelijk om digitaal mensen op te lichten of jezelf goedwillend voor te doen.

Geen excuses nodig ... 
Tegenwoordig is een beetje argwaan een gezonde grondhouding .... helaas.

Rolo