May 16, 2021, 17:56 pm

News:

Welkom op Spelhobby.nl, dé site in het Nederlandse taalgebied voor alles wat met spellen te maken heeft.

Lekker rustig hier.....

Started by Aerendar Valandil, Dec 10, 2020, 13:59 pm

Previous topic - Next topic

horizon

Quote from: Arloid on Mar 14, 2021, 10:38 am
Quote from: horizon on Mar 14, 2021, 10:08 am
Quote from: Arloid on Dec 23, 2020, 23:32 pmEerlijk gezegd zit ik ook meer op facebook en discord dan hier. Gebrek aan content betekent helaas ook gebrek aan reden om hier terug te komen.

Maar hebben facebook & discord dan wel content?
Een beetje een "peopen beren in het bos?" Vraag als ik eerlijk moet zijn.

Dus op discord of facebook wordt samengewerkt aan goede tactica artikelen of analyses van sterktes en zwaktes van legers (of whatever)?
Die niet na 1 dag zijn verdwenen van de pagina's.

Arloid

Quote from: horizon on Mar 14, 2021, 10:57 am
Quote from: Arloid on Mar 14, 2021, 10:38 am
Quote from: horizon on Mar 14, 2021, 10:08 am
Quote from: Arloid on Dec 23, 2020, 23:32 pmEerlijk gezegd zit ik ook meer op facebook en discord dan hier. Gebrek aan content betekent helaas ook gebrek aan reden om hier terug te komen.

Maar hebben facebook & discord dan wel content?
Een beetje een "peopen beren in het bos?" Vraag als ik eerlijk moet zijn.

Dus op discord of facebook wordt samengewerkt aan goede tactica artikelen of analyses van sterktes en zwaktes van legers (of whatever)?
Die niet na 1 dag zijn verdwenen van de pagina's.
Daar is de zoekfunctie voor en eigenlijk zie ik zulke artikelen eigenlijk nog amper op forums. Het is een ander soort media waar je niet de zelfde voornemens voor kan gebruiken.

Lionhammer

Quote from: horizon on Mar 14, 2021, 10:57 amDus op discord of facebook wordt samengewerkt aan goede tactica artikelen of analyses van sterktes en zwaktes van legers (of whatever)?
Komt omdat Discord en dergelijke minder openbaar is, zoals op reguliere fora.