May 16, 2021, 17:19 pm

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

Twee water potten ... waarom ?

Started by magicarnold, May 02, 2021, 11:22 am

Previous topic - Next topic

magicarnold

Een nieuwe video 🙂

In metallic-verf zitten vaak ook zeer fijn gemalen metaaldeeltjes. Deze metaaldeeltjes geven de metaalverf de "echte" metaal kleur en schittering die je er van verwacht. Als jij jouw kwast uitspoelt komen deze metaaldeeltjes los in het water en zouden op die manier ook gemakkelijk overgebracht kunnen worden naar je vaak duurdere kwasten die je voor gewone verf gebruikt. Daarom is het verstandig om een tweede waterpot te gebruiken. Ik heb daarvoor een tweede GW waterpot gekocht.

My unique Elemental Games referral code is UIV0888.
•   Use this code and you'll receive extra Element Crystals when you place orders at https://elementgames.co.uk/
•   You receive DOUBLE Element Crystals, all you have to do is enter the code UIV0888 at the end of the checkout stage.

Inquisitor Constantine

Stomme vraag, maar waarom geef je zoveel geld uit aan een GW waterpot? Een mok is al goed genoeg, en veel goedkoper.

Sterker nog - ik gebruik een plastic bekertje wat precies in die schildertafel van GW past.

Rolo

Waarom heb je een dure schildertafel van GW? 🤣

Ik heb inderdaad ook twee mokjes. Gewoon die ik ansers zou weggooien...

Warhammer 40K Adventures of a Noob
Blogging about my (re)entry to the great hobby of miniature gaming.

mezzin

Moet zeggen ik ga ook 2 van GW bestellen gewoon omdat ze mooi zijn :) en is dat nuttig nee natuurlijk niet je kan ook een goedkoop potje kopen bij de action die werkt ook helemaal prima voor 1.5 euro. Maar die van GW is net even mooier en staan mooi stabiel.

Maar wel goed om twee kwasten te gebruiken ^_^ maar wel een goed idee om ze een kleurtje te geven ziet er wel goed uit :)