Sep 29, 2022, 18:46 pm

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

Necromunda

Started by magicarnold, Apr 05, 2022, 09:43 am

Previous topic - Next topic

magicarnold

Zoals sommige van jullie al op mijn YT kanaal hebben gezien ben ik zwaar voor Necromunda gevallen.
Heb nog niet 1 game gespeeld maar het terrein en het idee ervan trekken mij zo enorm aan dat ik eigenlijk met niets anders meer bezig ben.

Om nu toch eens wat speelervaring op te gaan doen ben ik zoek naar Necromunda spelers .. liefst uiteraard een beetje centraal in Nederland. Zo rondom Eemnes zo echt top zijn ... Maar een stukje rijden is ook niet echt een probleem.

Laat maar wat van je horen :)
Necromunda spelers rondom Eemnes gezocht!

Aerendar Valandil

Ik geloof dat er bij ons op de club wel een paar zijn die het hebben, maar het wordt zelden gespeeld. We 40K, KT en heel af en toe Warcry. Ik kan je wel op onze app zetten, zodat je kunt kijken of je een groepje kunt vormen, mee kunt lullen en/of af en toe langs kunt komen. Zie maar. We zitten in Amsterdam-Oost.

Roland

Hier in Nijmegen ook aardig wat spelers. Maar heb het niet meer gezien gespeeld worden. Kan het altijd vragen pm of facebook me maar.

Warhammer 40K Adventures of a Noob
Blogging about my (re)entry to the great hobby of miniature gaming.