Apr 07, 2020, 16:56 pm

News:

Uw advertentie op Spelhobby.nl, of een eigen pagina op de mainsite? Vraag het de admins!

Plaatjes!

Started by Pellegrim, Jan 10, 2020, 00:14 am

Previous topic - Next topic

Pellegrim

Denk dat het makkelijk uploaded van plaatjes wel een must is voor een goed forum ...

Inquisitor Constantine

Het punt van plaatjes is dat deze veel ruimte innemen. Het linken van plaatjes is hier wel een stuk makkelijker geworden. Maar inderdaad, je moet ze wel ergens extern uploaden.

Ramors

50 gyg in de cloud kost mij als privé persoon 0,50 euro p/m

Als de beheerders het makkelijk kunnen regelen sturen jullie me maar een tikkie voor een tientje.  Of is dat te makkelijk gedacht ? Of 10 man een tikkie van een tientje ?

Pellegrim

Ik zie vooral dat succesvolle fora mede door het gemak van uploaden van plaatjes succesvol zijn.

Zou dit gewoon echt doen, zeker als het over een paar euro per maand gaat. Dat is via een donaties knop zo gefixed.

Arloid

Ben het zelf niet helemaal eens met die stelling, makkelijk plaatjes hosten is leuk maar als het forum bij geen hond bekend is dan maakt het eigenlijk niet uit hoeveel features het forum heeft.

Dit is meer een onderwerp om te overwegen wanneer het forum wat gegroeid is naar een redelijk niveau, daarna kan er worden gekeken naar donaties en of hosting op de site, spelhobby is nog een kleine vis.

Ik zou zeggen laat het hosten van plaatjes lekker voor wat het is, enige wat nu "gedaan moet worden" is misschien een gepind topic met waar je makkelijk foto's kan hosten. Gebruik zelf Imgur voor menig forum foto's dus er zijn nog wel plekken waar je makkelijk kan hosten.

Duncan McDane

Extern uploaden is niet eens het probleem hier maar dat je ze ook nog moet croppen vind ik irritant. Een autofeature die ze automatisch tot aan het maximum verkleint zou een stuk handiger zijn.
Plus ook het maximum aantal kb's wat je per post aan afbeelding mag posten, anders wordt het een dubbelpost. Is traffic echt zo'n probleem?