Jun 05, 2020, 12:26 pm

News:

Welkom op Spelhobby.nl, dé site in het Nederlandse taalgebied voor alles wat met spellen te maken heeft.

Scar's Miniature madness painting studio tread

Started by Scar, Jan 27, 2020, 00:07 am

Previous topic - Next topic

Scar

Hey allemaal,

Leuk nieuw forum!!  8)

Ik dacht laat ik mijn forum tread op gwhobby maar weer eens oppakken maar jullie zitten nu allemaal hier, super cool en denk zeker goed voor de hobby in het algemeen!

Nieuw forum nieuwe tread here goes:
Ik zit eindelijk in mijn nieuwe studio en het werk begint weer goed te lopen dus er komt veel leuks aan :)

Laten we beginnen met wat nieuwe mechanicum knights:

En een Kharadron Overlords leger:
Follow me on FaceBook: Scar's Miniature Madness
Instagram: Scarsminimadness

Arloid

Zien er gaaf uit, alleen die lange foto's pakt het forum een beetje slecht, het is één lange strook van een paar pixels breed terwijl de foto's en modellen hartstikke mooi zijn.

Phoenix

Quote from: Arloid on Jan 27, 2020, 10:57 amZien er gaaf uit, alleen die lange foto's pakt het forum een beetje slecht, het is één lange strook van een paar pixels breed terwijl de foto's en modellen hartstikke mooi zijn.

Combinatie forum en browser, ik zie ze op normale grootte.

Arloid

Ja zie het nu ook nu dat ik achter mijn computer zit, ligt toch aan de telefoon.

Scar

We hebben weer wat nieuwe dingen af! :)

House Makabius Knights:

Scar

Feb 02, 2020, 17:44 pm #5 Last Edit: Feb 02, 2020, 17:49 pm by Scar
Mechanicum Prophyrion:

Heresy Iron warriors:

Broodje_Ham

My Magic Scroll; https://spelhobby.nl/forum/index.php?topic=4.0 (schetsen, tekeningen)

Arloid

Beetje rustig aan alsjeblieft, er blijft zo wel weinig painting force over in de warp voor ons stervelingen.  :P

wicked dwarf

Altijd mooi om jouw werk te zien. :D Intimiderend en tegelijkertijd inspirerend!

Dhrax

AoS Maggotkin of Nurgle
AoS Fyreslayers

Scar

Haha dankje allen!

We hebben weer wat geschilderd de afgelopen weken sind de laaste posts :)

Tew beginnen met 2 deadclaws voor het nog steeds verder groeiende nightlords leger van een van mijn klanten, we zitten inmiddels op bijna 26k punten Hores heresy en er komt nog meer aan dit jaar, hij kan er geen genoeg van krijgen haha!

Wat Heresy space wolf reinforcements voor een andere klant die ook al een behoorlijk leger heeft inmiddels.
Er komt ook hier nog meer van dit jaar!

Forgeworld Scorpion in classic candy red:

Massive Tau leger wat dit jaar ook geschilderd gaat worden, de eerste 3k punten zijn bijna klaar daarna komen er nog 15k punten bij met jawel.... een MANTA! whoop whoop! Erg leuk zon bijzet tafeltje!

Aos Slaanesh leger, komt ook nog meer van maar ben nu even druk met de Tau deadline!

Scar

Update,

Eerste deel van de tau commissie is klaar!

Individual pictures:

Groupshot of the full army so far:

Broodje_Ham

My Magic Scroll; https://spelhobby.nl/forum/index.php?topic=4.0 (schetsen, tekeningen)