Oct 21, 2021, 06:09 am

News:

Welkom op Spelhobby.nl, dé site in het Nederlandse taalgebied voor alles wat met spellen te maken heeft.

Te veel

Started by HoofdletterD, Dec 22, 2019, 14:51 pm

Previous topic - Next topic

HoofdletterD

Ziet er mooi uit allemaal!

Zou wel even behoorlijk knippen in het aantal topics. Warhammer AoS: Champions onder Cardgames? Wat is dat in vredesnaam?

Waarom bij Boardgames Ticket to Ride, Arkham Horror en Zombicide een eigen thread, en de rest gebundeld?

Miniature games op de frontpage ziet er prima uit, maar die hebben dan weer subboards...

Het voelt allemaal erg random bedacht. Ik zou beginnen, nu er nog weinig mensen zijn, met schrappen van alles wat niet nodig is;

- Ticket to Ride
- Arkham Horror
- Zombicide
- Alle andere borden bij Boardgames (Als er een topic is over Catan, surely heb je niet een complete sectie nodig met alles en nog wat over Catan. Zo'n storm zal het nooit lopen)
- Alle subboards onder miniature games
- Age of Sigmar: Champions

Een klein, opgeruimd forum is een lief forum.

Een cluttered, over-gespecificeerd forum waar niets gepost word is een stout forum

ps: Weet niet precies waarom m'n gender onder m'n naam moet staan, maar lijkt me ook niets toevoegen ^_^

Inquisitor Constantine

De genoemde Boardgames zijn vooral placeholders. Als blijkt dat bijvoorbeeld Catan (goede suggestie) meer belangstelling heeft, is het een kleine moeite om die in te wisselen.

We hebben vooral gekeken naar wat naar onze mening nu groot is, maar het zijn de spelers/gebruikers die dit uiteindelijk bepalen en daar spelen we op in.

Warhammer Champions is iets waarvan ik het betreur dat bijvoorbeeld TTK het niet verkoopt. Groot in Engeland, maar hier slaat het niet aan... ;)

Arloid

Ik ben het wel enigszins met HoofdletterD eens,
het is allemaal leuk en aardig maar er zit op dit moment nog niet echt meerwaarde in.

Maar goed ik zie er ook geen nadeel in dus als de administratie graag deze opzet behoud dan hoor je mij niet klagen, intenties hierover zijn goed duidelijk gemaakt op het oude forum dus zodra alles weer een beetje loopt komt alles wel op zijn plek.

Broodje_Ham

Ik vind het wel ok, het is ff wennen maar verder ziet het er goed uit.
My Magic Scroll; https://spelhobby.nl/forum/index.php?topic=4.0 (schetsen, tekeningen)

Project B_H....mijn minnies... ; https://spelhobby.nl/forum/index.php?topic=169.new#new

wicked dwarf

Ik snap HoofdletterD wel, daarnaast snap ik ook wat Inquisitor Constantine bedoeld. Ik heb er weinig moeite mee, ik zie dat dit inderdaad de grotere namen zijn en het forum heeft toch even een boost nodig. Ben erg beniewd wat de toekomst brengt.

Ramors

Mean en Lean beginnen... dan als het te groot en te onoverzichtelijk wordt langzaam aan meer forumdelen toevoegen ?